Termeni si conditii
1
Tichetul reprezinta 30 DE MINUTE de asistenta sau interventie tehnica. Fiecare solicitare din partea clientului este taxata in functie de natura ei cu minim 1 tichet, acesta fiind indivizibil.
2
Toate cererile de asistenta trebuie trimise in scris pe adresa de email suport@platphormasql.ro sau prin formularul de contact de pe website-ul www.platphormasql.ro.
3
Telefonul, ca si mediu de comunicare pentru asistenta, se va utiliza exclusiv pentru urgente de sistem. Urgenta reprezinta o situatie exceptionala in care din diverse motive clientul nu isi poate continua activitatea (imposibilitatea eliberarii de facturi, bonuri fiscal, etc...).
4
Depanarea la distanta se va face online printr-un software de tip remote control, agreat de ambele parti si se poate realiza de luni pana vineri in intervalul orar 8:30 - 16:30 la solicitarea clientului. Pentru utilizarea acestui sistem aveti nevoie de o conexiune stabila de internet.
5
Tarifele nu includ TVA. Plata se face in lei la cursul BNR + 2% din ziua emiterii facturii de catre prestator
6
Deplasarea efectiva la sediul beneficiarului se va face doar atunci cand au fost epuizate celelalte variante de interventie (telefonica, email, remote sau cand din motive tehnice conexiunea internet nu functioneaza).
Flux de lucru
1
Orice solicitare trebuie sa ajunga in scris, fie pe adresa de email office@platphormasql.ro, fie prin formularul de contact de pe site-ul www.resurseerp.ro. In momentul primirii solicitarii, o persoana autorizata va face alocarea catre un responsabil Platphorma, iar dumneavoastra veti primi un email de confirmare cand s-a inceput lucrul la ea.
2
In cazul in care informatiile trimise nu sunt suficiente sau persoana care se ocupa de tichet are nelamuriri vizavi de solicitare, ea va trimite un email cu ce neclaritati exista catre adresele de contact la care am convenit impreuna pentru comunicare.
3
Transparenta comunicarii scrise va permite ca inainte de inchiderea tichetului solicitantului sa reciteasca istoricul pentru a verfica daca este multumit de solutia oferita si implementata, in caz contra va retrimite eventualele modificari.
4
La cererea clientului se va trimite prin email istoricul comunicarii scrise si cuantumul de ore utilizate precum si factura pentru orele ce depasesc numarul de ore inclus in pachetul ales conform preturilor afisate.