Asistenta Platphorma
Nevoile tale au prioritate
Descarca Acum

Pachete de asistenta Platphorma

Convingerea noastra este ca un parteneriat de consultanta se bazeaza pe respectarea si intelegerea cerintelor clientului, nevoile acestuia avand intodeauna prioritate. Pentru a raspunde cat mai rapid intrebarilor si cerintelor de asistenta pe care partenerii nostri le solicita, am dezvoltat si implementat un sistem de tichetare ce reduce timpul de solutionare si creste viteza de raspuns cu peste 50% fata de pana acum. Avantajele unui contract de asistenta incheiat cu Platphorma:

Solutie Completa
Toate cererile de suport primite in scris de catre echipa de asistenta sunt copiate din email in sistemul de tichete. O persoana autorizata aloca un responsabil de solicitare, care o sa rezolve cererea dumneavoastra. In momentul in care solutia este identificata si notatata, ea va pleca catre client, impreuna cu tot dialogul purtat intre operator si client.
Telefon urgente
Trimiterea cererilor de asistenta prin email sau site, elibereaza telefonul care nu a fost anulat. El este disponibil pentru situatii urgente, spre exemplu imposibilitatea eliberarii de facturi sau bonuri fiscale sau alte acte. O situatie de urgenta este o situatie in care din diverse motive nu se poate continua activitatea clientului.
Interventie rapida
Datorita noului sistem am injumatatit timpul de raspuns, iar acum putem raspunde promt la solicitari. Tratarea solicitarilor se face in ordinea primirii si introducerea lor in sistem. Punerea la dispozitie a unei legaturi remote control sau VPN acces control creste viteza de verificare, identificare si solutionare a situatiei.
Alege plata anuala si primesti 2 luni gratuit!
  • Tip 0
  • 0
    /Lunar
  • 0
    /Lunar
  • 0 tichete incluse lunar pentru asistenta tehnica la distanta prin intermediul unei conexiuni de tip remote-control si/sau a unei conversatii prin email
  • timpul de raspuns la solicitarile beneficiarului pentru asistenta tehnica ce nu reprezinta o urgenta este de 15 zile lucratoare
  • modificarile de functionalitate ale modulelor existente, configurari, rapoarte si printuri (acele modificari ce nu presupun modificarea structurii de baza de date sau dezvoltarea de module noi) se realizeaza pe baza tichetelor in 30 de zile lucratoare contra cost
  • beneficiarul va desemna o singura persoana de contact responsabila pentru comunicarea telefonica intre el si prestator
  • interventia la sediul beneficiarului in termen de 30 zile lucratoare (exceptand sarbatorile legale) de la semnalarea disfunctionalitatilor. Tariful de deplasare si interventie este contra cost
  • 50 euro/tichet - tariful pentru asistenta
  • 100 euro/ora - tariful de programare pentru functionalitati noi
  • 70 euro/ora - interventia la sediul beneficiarului
  • 100 euro - tariful pentru deplasare si interventie in municipiul Brasov
  • 100 euro + 0.25 euro/km - tariful pentru deplasare si interventie in municipiul Brasov
  • Expert
  • 300
    /Luna + Tva
  • 3000
    /Anual + Tva
  •   +15 euro + tva / luna / statie client Platphorma
  • asistenta telefonica destinata urgentelor in maxim 2 ore de la apel de luni pana vineri in intervalul orar 8:30 – 16:30
  • 10 tichete (5 ore) incluse lunar pentru asistenta tehnica la distanta prin intermediul unei conexiuni de tip remote-control si/sau a unei conversatii prin email, la solicitarea beneficiarului
  • prioritate maxima in rezolvarea tichetelor
  • timpul de raspuns la solicitarile beneficiarului pentru asistenta tehnica ce nu reprezinta o urgenta este de maxim 6 ore
  • modificarile de functionalitate ale modulelor existente, configurari, rapoarte si printuri (acele modificari ce nu presupun modificarea structurii de baza de date sau dezvoltarea de module noi) se realizeaza pe baza tichetelor in maxim 48 ore
  • beneficiarul va desemna pana la trei persoane de contact responsabile pentru comunicarea telefonica intre el si prestator
  • beneficiarului i se pun la dispozitie 3 numere de telefon dedicate urgentelor ce dispun de prioritate maxima in solutionarea problemelor
  • interventia la sediul beneficiarului in termen de 48 ore lucratoare (exceptand sarbatorile legale) de la semnalarea disfunctionalitatilor. Tariful de deplasare si interventia este contra cost
  • 25 euro/tichet - tariful pentru asistenta
  • 60 euro/ora - tariful de programare pentru functionalitati noi
  • 40 euro/ora - interventia la sediul beneficiarului
  • 100 euro - tariful pentru deplasare si interventie in municipiul Brasov
  • 100 euro + 0.25 euro/km - tariful pentru deplasare si interventie in municipiul Brasov

Termeni si conditii

1
Tichetul reprezinta 30 DE MINUTE de asistenta sau interventie tehnica. Fiecare solicitare din partea clientului este taxata in functie de natura ei cu minim 1 tichet, acesta fiind indivizibil.
2
Toate cererile de asistenta trebuie trimise in scris pe adresa de email suport@platphormasql.ro sau prin formularul de contact de pe website-ul www.platphormasql.ro.
3
Telefonul, ca si mediu de comunicare pentru asistenta, se va utiliza exclusiv pentru urgente de sistem. Urgenta reprezinta o situatie exceptionala in care din diverse motive clientul nu isi poate continua activitatea (imposibilitatea eliberarii de facturi, bonuri fiscal, etc...).
4
Depanarea la distanta se va face online printr-un software de tip remote control, agreat de ambele parti si se poate realiza de luni pana vineri in intervalul orar 8:30 - 16:30 la solicitarea clientului. Pentru utilizarea acestui sistem aveti nevoie de o conexiune stabila de internet.
5
Tarifele nu includ TVA. Plata se face in lei la cursul BNR + 2% din ziua emiterii facturii de catre prestator
6
Deplasarea efectiva la sediul beneficiarului se va face doar atunci cand au fost epuizate celelalte variante de interventie (telefonica, email, remote sau cand din motive tehnice conexiunea internet nu functioneaza).

Flux de lucru

1
Orice solicitare trebuie sa ajunga in scris, fie pe adresa de email office@platphormasql.ro, fie prin formularul de contact de pe site-ul www.resurseerp.ro. In momentul primirii solicitarii, o persoana autorizata va face alocarea catre un responsabil Platphorma, iar dumneavoastra veti primi un email de confirmare cand s-a inceput lucrul la ea.
2
In cazul in care informatiile trimise nu sunt suficiente sau persoana care se ocupa de tichet are nelamuriri vizavi de solicitare, ea va trimite un email cu ce neclaritati exista catre adresele de contact la care am convenit impreuna pentru comunicare.
3
Transparenta comunicarii scrise va permite ca inainte de inchiderea tichetului solicitantului sa reciteasca istoricul pentru a verfica daca este multumit de solutia oferita si implementata, in caz contra va retrimite eventualele modificari.
4
La cererea clientului se va trimite prin email istoricul comunicarii scrise si cuantumul de ore utilizate precum si factura pentru orele ce depasesc numarul de ore inclus in pachetul ales conform preturilor afisate.
Platphorma SQL
De peste 30 de ani in domeniul dezvoltarii celor mai performante sisteme de gestiune si contabilitate!
@ Copyright 2023 Soft Agency S.R.L. Toate drepturile rezervate.